2015年6月1日 星期一

[是日行山] 在屋久島的第四天

在屋久島的第四天

路線: 屋久島 - 鹿兒島
用時: N/A
距離: N/A
日期: 2015年5月19日
相機: HTC ONE

今日係留係個島最後一日,主要都係還裝備,拎返啲行李同去個展覽館睇下,係好輕鬆的一日。

行完山就好好天

今日我地就會離開呢個島,返鹿兒島。朝早我地就去左民宿開嘅便當店買早餐,之後就去警察局講返話我地平安落山。如果唔報告好似24小時後會有人上山去搵你。

再睇多次睡房

間民宿外觀

對面嘅Mos Burger

餐廳同便當店

屋久島警察署 - 應該係全個島最大果間


安房


警察署門口

大警車

小警車





附近又有間神社




我嘅早餐

安房大橋

橋上外望


坐巴士返宮之浦

由於我地朝早遲左起身,所以miss 左架巴士。下一班車又成個幾鐘後先有,所以返返去宮之浦之後時間非常趕急,要係非常少時間之內係第一間民宿拎返行李同還裝備之後去搭船。最後當然又係望著架船走。好彩船飛每人補返600YEN優惠差價就可以改時間,唔係就破硬產。

Counter

侯船室

但遲都有遲好,我地有時間可以係個觀光中心到睇下個展覽館,睇套介紹個島四季同地理等嘅片,知道秋天有紅葉好靚同多啲呢個島嘅資料。仲可以買啲島上特產,好似係用屋久杉做嘅工藝品,我就買左個有木香嘅杯。

藍天白雲,如果今日行會輕鬆好多


碼頭旁


藍天白雲

屋久島環境文化村センター





高空望落個島

睇左呢套片

係展覽館架lift向外望

屋久杉產品製作方法(一)

屋久杉產品製作方法(二)

屋久杉產品製作方法(三)

睇到夠鐘就返去上船去鹿兒島繼續行程。有機會,真係可以再去呢個島行下山,睇下。

坐船走

Toppy 7




返到鹿兒島


落船

沒有留言:

張貼留言